Sezonowe kampanie 2017

Wyprzedaże już dawno się zakończyły, choć w sklepach wciąż można znaleźć wieszaki z przecenionym towarem. Warto jednak skupić się na nowościach, które zabiegają o uwagę klientów już jakiś czas, dumnie prezentując kolekcje w kampaniach reklamowych.

H&M w jednej ze swoich kampanii szczególną uwagę skupia na denimie. Potwierdzamy, jeans jest zawsze w modzie, niezależnie od tego, który mamy rok. Zmieniają się tylko kroje i dodatki, którymi jest uzupełniany. Z racji tego, że wciąż obserwujemy wpływy lat 90. na modę, to na sklepowych półkach znajdziemy jeansowe kamizelki, koszule, spódnice czy różnego typu jeansy. W kampanii reklamowej dla H&M wystąpiła znana modelka Hailey Baldwin. Kolejną wartą uwagi prezentacją nowej kolekcji jest ZARA. Hiszpańska sieciówka zapowiada wyjątkowy sezon niesamowitymi zdjęciami wykonanymi przez słynnego Stevena Meisela. Czarno-białe fotografie w prosty sposób sygnalizują nadchodzące trendy. Na wiosnę w Zarze zobaczymy kurtki oversize, kreacje zainspirowane tancerkami baletowymi, nietypowe koszule i mnóstwo minimalizmu na swetrach czy legginsach.

Przepiękną kampanię wizerunkową zaproponowała również hiszpańska sieciówka MANGO, która została wykonana w plenerze aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowość nadchodzącego sezonu. MANGO zaoferuje swoim klientkom wspaniałą paletę barw, która zachwyci nawet te, najbardziej wymagające. Nasycona kolorystyka wzbogacona o fuksję, oranż i cytrynę, delikatne i lekkie sukienki, a także styl safari, który będzie można podziwiać na kurtkach, kamizelkach, parkach czy spódnicach. Aby jeszcze bardziej zainspirować się tym co modne, warto przejrzeć kampanie sezonowe najpopularniejszych sieciówek.